Dbanie o bezpieczeństwo klientów

Dzisiejsze firmy oferujące usługi turystyczne muszą sięgać po znacznie mocniejsze narzędzia wpływu i perswazji, niż jeszcze przed kilkoma latami. Niegdyś wystarczyło, aby wycieczka do Egiptu czy Hiszpanii była po prostu wystarczająco tania a znalazła się odpowiednia grupa klientów, gotowych wybrać się dokładnie tam, gdzie zawiezie ich biuro podróży i bez pytań spędzą czas w wyznaczonym hotelu. Ale dzisiaj wiele firm upadło, popyt na wycieczki jest mniejszy i oferty last minute nie są niczym wyjątkowym. Nie można dziś przekonać bardzo wybrednego i świadomego mocy swojego pieniądze klienta do tego, aby wybrał coś tylko na podstawie ceny. Dobre okazje nadal są kuszące, ale wybierając się do Egiptu czy Portugalii współczesny klient chce czegoś więcej, niż zapewnienia o niesamowitych przeżyciach, wrażeniach i wspomnieniach, jakie przywiozą z tych dalekich wojaży. Bardzo ważne jest przekonanie o bezpieczeństwie, o które dba przewoźnik na każdym kroku. Chodzi tutaj o stworzenie zaufania między klientami a osobami, które będą tak tutaj na miejscu jak i tam w hotelu dbać o ich spokojny wypoczynek. Chodzi tutaj zarówno o kwestie organizacyjne, zdrowotne, medyczne jak i takie dodatkowe wpływające na komfort wypoczynku kwestie, jak obecność tłumacza na miejscu – te dodatki sprawiają, że klient jest bardziej skłonny.