Różni klienci różne potrzeby

Różni klienci różne potrzeby

Różni ludzie całkiem inaczej patrzą na świat, oczekując od niego innych wrażeń, wydarzeń, innej estetyki. I dlatego tak trudno jest dzisiaj firmą oferującym różne usługi, a szczególnie te droższe i bardziej dla nich opłacalne, stworzyć idealną opcję dla każdego. Dlatego wybierając się do firm telekomunikacyjnych czy biur podróży, planując związanie się na wiele lat z konkretną marką telefonów czy operatora, tak samo jak chcąc wydać oszczędności na wylot do Egiptu czy Portugalii – klient przeważnie bardzo dokładnie zastanawia się, czego potrzebuje i od razu wybiera te marki, które kojarzą mu się z takimi właśnie cechami. A więc jeśli rodzinie marzy się wspólny wypad do Hiszpanii czy Egiptu i cena nie ma dla głowy rodziny żadnego znaczenia, wybierze najprawdopodobniej tę markę, która słynie z wyjątkowo familijnych i pełnych atrakcji, rekreacji i sportu wakacji. Inne rodziny natomiast także planują taki upojny wypad całą bandą do Portugalii, ale dla nich natomiast to cena będzie pierwszym i ostatnim wyznacznikiem słuszności danej oferty. I w tych sytuacjach najczęściej wybierane są biura, które znane są przede wszystkim ze swoich tanich wycieczek last minute i nie najgorszej obsługi na miejscu. A umiejętność analizowania potrzeb klientów i dobierania własnego wizerunku w zależności od chęci zwabienia konkretnych ludzi jest tutaj na wagę złota.